dimarts, 23 de setembre del 2008

UN REFUGI PER A TOTA LA FAMILIA

El Jhanpi amb el Roger i el Jan.
El Sinto i la Dolors amb la Moni i el Jhanpi a la terrassa.

El Sinto a l' engronxador.



La meva mare i el Jhanpierre.



Aquesta foto m' encanta.


Anem a passejar?


Les mames i els nens.


El Xon i el Guifrè i la resta de família.

La meva mare no s' aprimarà mai...

El Pinetell forma part, sobretot, de la infantesa de la meva germana Iolanda i jo mateix. El meu pare i la meva mare varen comprar el terreny fa quasi 30 anys i ara és propietat de la meva dona i jo, gràcies a la donació dels meus pares.
Però tots saben -tota la meva família- que també és casa seva i poden pujar quan vulguin...faltaria!!!
Cada diumenge el passavem a casa dels tiets Enric i Antònia i el "cosinet" Patrisqui, i en tenim molts bons records, a la vora del foc i jugant pel poble, corrent, anant amb bici...............i també d' arribar a casa amb els ginolls pelats........ja se sap, com dèia el meu pare......"les cabres pels seus pecats, tenen els ginolls pelats"...que per cert no em fèia gaire gràcia.